Sevenseas Industrial Innovation

Visit website

Responsabil ofertare/ Sales Support

  • Sales & Marketing
  • Full-time
  • Brasov, RO
  • 600 - 800 EUR a month

Despre noi

Motto-ul nostru este „inovație prin simplitate”. Oferim soluții industriale care rezolvă probleme complexe, într-un mod simplu și eficient. Și ajutăm fabricile din România la îmbunătățirea calității producției și crearea unui mediu de lucru performant și sigur.

Căutăm un/o coleg(ă) care să ne ajute în desfășurarea proiectelor, prin evaluarea cerințelor și pregătirea ofertelor către clienți.

Descrierea jobului - ce vei face:

  • Pregătești oferte tehnice și financiare pe baza informațiilor primite de la client.

  • Actualizezi oferta pe baza feedback-ului primit.

  • Întocmești și organizezi documentele necesare pe parcursul derulării unui proiect (formular comanda, contract vânzare-cumpărare, procese verbale de predare-primire, poze de referință, etc.).

  • Lucrezi îndeaproape cu consultanții de vânzări și susții activitatea acestora.

  • Comunici și ceri consultanță de la colaboratorii și partenerii de business, trimiți specificații despre proiecte, soliciți oferte de preț, integrezi soluțiile partenerilor în propunerile către clientul final.

  • Informezi periodic pe email/telefonic clientul final privind stadiul comenzii/proiectului.

  • Pregătești studii de caz pentru proiectele de referință.

  • Participi la sesiunile de training de produs și deprinzi o bună cunoaștere a portofoliului de produse și a caracteristicilor tehnice.

  • Te implici în prezentarea soluțiilor noastre la evenimente de profil (târguri, evenimente de business).

Cu cine vei lucra:

În funcție de proiect vei face echipă cu consultantul de vânzări, managerul de proiect, proiectantul industrial, specialistul în automatizări, specialistul industrial&logistică, specialistul în siguranță și tehnicienii de montaj.

De unde știi dacă ești candidatul potrivit:

  • Ai o gândire analitică și lucrezi ușor cu cifre/calcule;

  • Ai studii superioare de profil tehnic/real;

  • Ai o atitudine pozitivă și orientare către client;

  • Cunoști limba engleză – nivel mediu-avansat;

  • Îți place să lucrezi în echipă, să contribui la succesul echipei;

  • Ai experiență în utilizarea programelor de tip office (Google Suite, Microsoft Office);

  • Îți place să primești și să oferi calitate;

  • Ești curios din fire și crezi în dezvoltarea continuă;

  • Vrei să lucrezi alături de profesioniști;

  • Ești organizat și știi să lucrezi cu deadline-uri;

  • Ești atent cu timpul tău și respecți timpul celorlalți.

Poate reprezenta un avantaj:

  • Cunostințe utilizare Autocad (nivel de bază);

  • Experiență anterioară pe o poziție similară.

Ce oferim:

  • Atmosferă de lucru prietenoasă în centrul vechi al Brașovului;

  • Salariu motivant;

  • Multă lumină naturală;

  • Perspectivă de creștere, într-o echipă dinamică, motivată;

  • Teambuilding și alte evenimente de echipă;

  • Training și oportunități de dezvoltare personală.

View job location on map