Responsabil ofertare/ Sales Support
- Sales & Marketing
- Full-time
- Brasov, RO
- 600 - 800 EUR a month
Despre noi
Motto-ul nostru este „inovație prin simplitate”. Oferim soluții industriale care rezolvă probleme complexe, într-un mod simplu și eficient. Și ajutăm fabricile din România la îmbunătățirea calității producției și crearea unui mediu de lucru performant și sigur.
Căutăm un/o coleg(ă) care să ne ajute în desfășurarea proiectelor, prin evaluarea cerințelor și pregătirea ofertelor către clienți.
Descrierea jobului - ce vei face:
Pregătești oferte tehnice și financiare pe baza informațiilor primite de la client.
Actualizezi oferta pe baza feedback-ului primit.
Întocmești și organizezi documentele necesare pe parcursul derulării unui proiect (formular comanda, contract vânzare-cumpărare, procese verbale de predare-primire, poze de referință, etc.).
Lucrezi îndeaproape cu consultanții de vânzări și susții activitatea acestora.
Comunici și ceri consultanță de la colaboratorii și partenerii de business, trimiți specificații despre proiecte, soliciți oferte de preț, integrezi soluțiile partenerilor în propunerile către clientul final.
Informezi periodic pe email/telefonic clientul final privind stadiul comenzii/proiectului.
Pregătești studii de caz pentru proiectele de referință.
Participi la sesiunile de training de produs și deprinzi o bună cunoaștere a portofoliului de produse și a caracteristicilor tehnice.
Te implici în prezentarea soluțiilor noastre la evenimente de profil (târguri, evenimente de business).
Cu cine vei lucra:
În funcție de proiect vei face echipă cu consultantul de vânzări, managerul de proiect, proiectantul industrial, specialistul în automatizări, specialistul industrial&logistică, specialistul în siguranță și tehnicienii de montaj.
De unde știi dacă ești candidatul potrivit:
Ai o gândire analitică și lucrezi ușor cu cifre/calcule;
Ai studii superioare de profil tehnic/real;
Ai o atitudine pozitivă și orientare către client;
Cunoști limba engleză – nivel mediu-avansat;
Îți place să lucrezi în echipă, să contribui la succesul echipei;
Ai experiență în utilizarea programelor de tip office (Google Suite, Microsoft Office);
Îți place să primești și să oferi calitate;
Ești curios din fire și crezi în dezvoltarea continuă;
Vrei să lucrezi alături de profesioniști;
Ești organizat și știi să lucrezi cu deadline-uri;
Ești atent cu timpul tău și respecți timpul celorlalți.
Poate reprezenta un avantaj:
Cunostințe utilizare Autocad (nivel de bază);
Experiență anterioară pe o poziție similară.
Ce oferim:
Atmosferă de lucru prietenoasă în centrul vechi al Brașovului;
Salariu motivant;
Multă lumină naturală;
Perspectivă de creștere, într-o echipă dinamică, motivată;
Teambuilding și alte evenimente de echipă;
Training și oportunități de dezvoltare personală.